Burgemeester Kampschöerstraat en Doctor van den Brinkstraat

Hieronder leest u de planning van de werkzaamheden in de Doctor van den Brinkstraat en de Burgemeester Kampschöerstraat.

Eind juni asfalteren wij de Burg. Kampschöerstraat, zodat op 3 juli de plaatselijke wielerronde er overheen kan rijden.

Tussen 3 juli en 19 juli zijn er afrondende werkzaamheden. Deze bestaan onder andere uit:

• een gele kleur (coating) aanbrengen op de kruising van de Choorstraat en de Burg. Kampschöerstraat en de kruising met de Van Goghlaan en de Frans Halstraat
  • werkzaamheden aan rioolputten
  • straatwerk vervangen op de kruising van de Doctor van den Brinkstraat en de Choorstraat

Burgemeester Kampschöerstraat dicht tot 19 juli

Tijdens de afrondende werkzaamheden blijft de Burgemeester Kampschöerstraat afgesloten voor doorgaand verkeer. Verkeer wordt dan omgeleid via de Molenweg en Molenstraat. De weg blijft wel open voor de hulpdiensten en aangrenzende bewoners. De Burgemeester Kampschoerstraat blijft tweerichtingsverkeer.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op met omgevingsmanager Renske Heijker. Zij is bereikbaar via: 06 30 63 60 50 of stuur een e-mail naar [email protected] met als onderwerp Burgemeester Kampschöerstraat.