WestlandStek voor vrijwilliger Belevingstuin De Bosroos Monster

De heer C.P.C. (Kees) Hekker uit Wateringen heeft op donderdag 29 augustus de WestlandStek ontvangen van wethouder Michiel Ferwerda. De gemeentelijke onderscheiding werd hem uitgereikt tijdens de opening van de nieuwe vogelkijkhut in de belevingstuin De Bosroos op ’s Heeren Loo in Monster.

De heer Hekker zet zich al bijna 25 jaar in als vrijwilliger in de Belevingstuin De Bosroos. Hij begeleidt mensen met een beperking bij hun werkzaamheden in de belevingstuin. Tevens ontwikkelt en realiseert hij talloze projecten, van schuren en prieeltjes tot het maken en onderhouden van vogelkijkhutten.

Belevingstuin de Bosroos is een locatie op het terrein van ’s Heeren Loo Monster, waar cliënten tuin-gerelateerde werkzaamheden uitvoeren. De Bosroos is een tuin waar je de natuur kan beleven en ervaringen kan opdoen.

WestlandStek

De WestlandStek is een gemeentelijke onderscheiding voor personen die zich gedurende een periode van minimaal 12,5 jaar op bijzondere wijze hebben ingezet voor de gemeente Westland en/of haar rechtsvoorgangers op kerkelijk, cultureel, sociaal, maatschappelijk of sportief gebied.