Westlandstek voor bibliothecaris Excelsior De Lier

De heer T. (Teun) Dekker uit De Lier heeft op zaterdag 6 juli een WestlandStek ontvangen van wethouder Carlieke van Staalduinen. De gemeentelijke onderscheiding werd hem uitgereikt tijdens de viering van zijn 25-jarige jubileum als bibliothecaris van Christelijke Harmonievereniging Excelsior.

De heer Dekker zet zich sinds 1992 in voor de Lierse Harmonievereniging. Hij begon in de uniformcommissie en in 1999 benoemde het bestuur hem voor de muziekcommissie en als bibliothecaris. De afgelopen 25 jaar zorgt hij als bibliothecaris voor de juiste partituren voor de veertig muzikanten voor elk optreden en concert, vraagt ontbrekende partijen op en zorgt ervoor dat alles weer wordt opgeborgen.

WestlandStek

De WestlandStek is een gemeentelijke onderscheiding voor personen die zich gedurende een periode van minimaal 12,5 jaar op bijzondere wijze hebben ingezet voor de gemeente Westland en/of haar rechtsvoorgangers op kerkelijk, cultureel, sociaal, maatschappelijk of sportief gebied.