Opening tentoonstelling Helmen vol Verhalen op 13 juni

Donderdag 13 juni opent de tentoonstelling Helmen vol Verhalen in het gemeentehuis op de Verdilaan in Naaldwijk. Om 11.00 uur opent burgemeester Bouke Arends de tentoonstelling door het hijsen van de veteranenvlag. Veteranen en inwoners zijn van harte welkom om bij dit moment aanwezig te zijn en de tentoonstelling te bekijken.

Helmen Vol Verhalen is een fototentoonstelling waarin 'jonge' veteranen gekoppeld worden aan kunstenaars. Het persoonlijke missieverhaal van de veteraan staat centraal. Met de tentoonstelling wordt het belang van Nederlandse vredesmissies en de impact daarvan op militairen zichtbaarder. De tentoonstelling is tot en met 15 juli te zien.

Westlandse veteranendag op 15 juni

Op zaterdag 15 juni brengen we onze waardering en steun tot uiting aan veteranen uit Westland. Dit jaar is de veteranendag rondom de ‘s-Gravenzandse bunkers achter de Intratuin. Na een toespraak van de burgemeester is er de hele middag een programma voor de veteranen.