Binnenkort in uw mailbox: berichten over uw buurt

Gemeente Westland en andere overheidsorganisaties nemen regelmatig besluiten die invloed hebben op uw woonplaats of buurt. Denk aan verbouwingen die buren aan hun huis willen doen of vergunningen voor evenementen. Deze besluiten kunt u al zien op officielebekendmakingen.nl en op de gemeentepagina in Nieuwsblad Westland. Daar komt vanaf eind april een nieuwe manier bij: Berichten over uw Buurt. Met deze e-mail willen wij u nog beter informeren over zaken die spelen in uw eigen buurt.

Welkomstmail op of rond 26 april

Iedere inwoner van Nederland van 25 jaar en ouder waarvan het e-mailadres bekend is bij MijnOverheid krijgt eerst een welkomstmail. Inwoners van gemeente Westland krijgen deze op of rond 26 april. U bepaalt daarna zelf of en hoe vaak u deze e-mails wilt krijgen en hoe groot het gebied is waarover u bekendmakingen wilt ontvangen.

U ontvangt de e-mail van Overheid.nl

In deze e-mail staan links naar websiteadressen zodat u makkelijk en snel toegang heeft tot de informatie. Helaas zijn op internet ook criminelen actief. Via links in nagemaakte e-mails proberen zij u te lokken naar valse websites (phishing). Controleer daarom altijd eerst de verzender ([email protected]) voordat u op een link klikt.

Wilt u meer weten?

Kijk op http://www.overheid.nl/berichten-over-uw-buurt.