Gewijzigde dienstverlening

In verband met de maatregelen rondom het coronavirus hebben wij de volgende aanpassingen in onze dienstverlening:

Bij de publieksbalies van het gemeentehuis behandelen we alleen urgente aanvragen:

  • verlengen van rijbewijs of reisdocumenten die verlopen voor 1 september
  • geboorteaangiftes
  • overlijdensaangiftes
  • aanvragen VOG
  • ophalen invalidenparkeerkaart
  • ophalen sleutel verzamelcontainer

Om te voorkomen dat we afspraken moeten afzeggen, kunt u op dit moment ook voor de overige data tot 1 september alleen afspraken maken voor urgente aanvragen.

Heeft u zo’n afspraak met hoge urgentie nodig? Bel dan met ons Klant Contact Centrum: 14 0174 en kies voor optie 2. Samen met de medewerker bespreekt u de situatie en of het maken van een afspraak noodzakelijk is.

Alle aangevraagde balieafspraken die niet strikt noodzakelijk zijn, worden afgezegd.

Meer wijzigingen dienstverlening

Kijk voor over andere wijzigingen in onze dienstverlening bij de veelgestelde vragen coronavirus